Sunday, July 30, 2006

Siti Nurhaliza .... RM22,222.22


Tinggi nilai mas kahwin tu. Cukup untuk menjayakan sebuah lagi majlis perkahwinan bagi kita orang-orang yang sederhana. Cukup juga kalau nak berikan supply ubat untuk mereka yang menderita kat Acheh dan Lubnan.

Macam-macam kita dengar tentang Dato K. Entah benar entah tidak. Tetapi jika benar, lelaki macam Dato K tu .. selalu saya nampak kat dalam intenet ni. Jika semua itu fitnah ... dapatlah pahala free.

Macam-macam juga kita dengar tentang siti. Orang macam siti kalau diberi pendedahan pergaulan yang awal ... confirm tak sangkut kat Dato K.

Ramai orang .. ramai peminat tak setuju dia kahwin dengan Dato K ... duda lain pun ada lagi ... dato lain pun ada lagi ..
Ada apa-apa nak komen?

1 comment :

Anonymous said...

Heheh!...ni antara penyanyi yg selama ni diboikot oleh mak kiter dan ahli keluarga yg lain sbb mak kiter kata ngaji pon ngalahkan anak murid mak kiter yg sekolah rendah tu..hik hik. Then buat plak kontroversi camnih...lagi la bertambah nyampahnyer mak kiter..he he sampaikan balik dr Kelantan ke Muar pon kalo bole x mau lalu Pahang sbb negeri kelahiran minah ni..punyer la nak menunjukkan keantian dia..
For me kalo dah bgtau sumer harga2 tu..dah masuk bab riak tu..ish!..ish!...ish!...